luni, 26 octombrie 2009

Vreodată

Să tremuri la gândul că degetele mele iţi străbat pielea, e tot ce mi-aş putea dori vreodată... să visez că m-ai visat, să-mi plouă in suflet cu picături din iubirea ta, să ştiu că al meu chip ţi-a străbătut mintea o fracţiune de secundă... mi-ar fi de ajuns. Nu vreau declaraţii de amor, cuvinte mari pe care nu le-aş inţelege, nu...vreau priviri calde să-mi atingă inima, zâmbete sincere... mângâieri pe care să le simt până in măduva oaselor,pe scurt...minuni. Inchide ochii şi voi fi lângă tine orice s-ar intâmpla. Poţi să ai incredere in sufletul meu căci iţi va fi mereu aproape, poţi să-i dai orice, să-i spui orice... nu te va minţi, nu te va inşela; te preţuieşte prea mult. Când vei vrea să mă săruţi, doar cheamă-mă cu gândul!

(Because you mean the world to me!`:x)

4 comentarii:

Andi spunea...

am simtit sentimentul tau :X

Livia`` spunea...

Ma identific in textul tau,eve`:x`Imi place c`ai scris`!

Grațiela spunea...

si imi mai reprosezi mie ca iubesc! [-x :))
:X

Evelyn spunea...

La mine e ceva platonic :))