luni, 5 octombrie 2009

Leapşă de la Graţiela

Mărturisesc că am rămas plăcut surprinsă când am văzut mesajul de la tine. Nu mă aşteptam... Mulţumesc mult!
1. Care este cea mai bună carte citită de tine?
Nu ştiu dacă pot sa cataloghez o carte ca fiind cea mai bună, dar de obicei mă atrag lecturile nonconformiste care aduc intotdeauna ceva nou. O astfel de carte a fost si "Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani", care sinceră să fiu şi-a pus amprenta pe personalitatea mea in formare. Sau "Maytrei", de ce nu?

2. Ai făcut cadou cărţi?
Da, verisoarei mele de obicei ii dăruiesc cărţi.

3. Care este viitorul literaturii?
Cred că nu vom mai citi romantism pur vreodată, totul va fi inedit şi cu o oarecare notă de ieşit din comun.

4. În ce limbi ai citit cărţi?
Cel mai mult imi place să citesc in limba română... savurez fiecare cuvânt. Am mai citit in engleză, franceză şi spaniolă.

5. Ce cărţi „celebre” nu ţi-au plăcut?
In general mi-au plăcut toate cărţile pe care le-am citit...

6. Ce ţară a produs cea mai bună literatură?
Anglia...Franţa. Totuşi imi place si literatura noastră, a românilor.

7. Iei notiţe din cărţile pe care le citeşti?
Da, am un carneţel cu citate.

8. Cam câte cărţi ai citit până acum?
Nu le-am numărat. Cel mai mult imi place să lecturez romane de dragoste sau poezie modernă (tot de dragoste), iar cărţile pentru diferite subiecte mai tehnice le citesc mai mult pe diagonală..

9. Cu ce cărţi ai dormit în braţe de plictiseală?
Nu adormeam de plictiseală...poate de oboseală, dar nu mă induram să sting lumina. Când imi place foarte mult o carte nu o las pană n-o termin.

10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
Cred că o evadare...

11. Care este cea mai scumpă carte pe care ai cumpărat-o?
In general le imprumut de la bibliotecă, dar parca ultimul volum din "Harry Potter" a costat ceva.*acum cativa ani)

12. Care este cel mai tare final la o carte citită?
Nu ştiu dacă neapărat tare, dar surprinzător da: "Zodia indrăgostiţilor".

13. Care scriitor te-a influenţat cel mai mult ?
Mircea Cărtărescu.

14. Cât de repede citeşti o carte?
Dacă-mi place mult, intr-o zi maxim două e gata.

15. Poate literatura să schimbe lumea?
La ora actuală nu cred că mai are aceeaşi putere din trecut capabilă să schimbe lumea... Poate doar să creeze controverse.

Leapsa merge mai departe la Andy.

2 comentarii:

Grațiela spunea...

Cu foarte mare plăcere! De când o completam mă gândeam la tine şi la faptul că aş fi curioasă care ar fi răspunsurile tale. :*

Evelyn spunea...

Si te-au dezamagit raspunsurile?