luni, 19 octombrie 2009

Timp,

Câte rugăminţi de a te opri ai primit până acum, tu care eşti mai ancestral decat ancestralul, mai vechi decât universul, cel mai puternic şi cel mai necruţător...? Câte? Azi, intr-a nouăsprezecea zi a ploiosului octombrie te-aş ruga s-o iei la goană, să fugi ca gândul vreo doi ani de-acum inainte! Atât imi trebuie să mă imbăt cu nebunia tinereţii... Ştii, mi-a fost dat să vreau o minune demonică cu ochi veşnic sclipitori, cu aripi mincinoase, mi-a fost dat să vreau fără să am. Şi doar tu timp mă faci să-mi fie dor căci nu mai treci şi chinul mi-e tot mai dulce, mâinile lui blânde tot mai aproape in minte şi parcă ploapele obosite i se inchid mai des, de el mi-e dor. Ochii mei negrii sunt călători, visează, îl aduc lângă mine,îl sărut jucându-se cu imagini apuse, ii simt căldura molipsitoare si sângele alergând spre inima mea. Nu e nimic mai ucigător decât amintirea pielii sale unduindu-se in lumina soarelui de mai, ca un crin in bătaia vântului, nimic mai profund decât fierbinţeala gurii lui căutându-mi buzele in întunericul dansant al nopţii...nimic ca el. Gândul că este, cântecul respiraţiei sale pe gâtul meu gol şi vocea lui răsunându-mi in măduva oaselor mă linişteşte. Nu il vreau inapoi nici o secundă. Mi-e de ajuns să ştiu ca el, cel care mi-a invăţat buzele să vorbească, să simtă trăirea exatică pulsând in fiinţele noastre atât de diferite in identitatea lor, este neatins de mrejele iubirii adevărate...atât şi mi-e de ajuns. Te-aş mai ruga să nu mă uiţi pe 19 octombrie; zilele să le scurtezi de azi, căci greu mai trec şi toate mă dor.

9 comentarii:

A cincea schimbare a faţă spunea...

Ufff...odata gustata savoarea inimii cu dinti in interior,odata atinsa pojghita trupeasca,coniacul puternic al dragostei te imbata fara a-ti lasa ragaz.Apoi,cand paharul se termina,dar nu!este raspunsul crud. Iubirea e singura otrava ce lichefiaza intra-adevar viscerele,dar tot ea ne lasa rataciti pe cararea plina d directiuni a asteptarii eterne.Asa ca speram la dragoste in continuare ca 'cretini inteligenti' la urmatoarea dusca infierbantatoare.

Evelyn spunea...

Daca n-am spera, n-a avea nici un farmec viata... am fi prea banali:)

Unknown spunea...

Eve numai de iubiri imposibile ai parte...;(

Livia`` spunea...

C frumos e textul`:X
Lasa ma nico ,ca i`am zis si ei...O sa aiba parte si de o iubire adevarata,pt ca stiu eu ca pt oricine in lume exista cineva`:x,iar eve e prea romantica,deci n`o sa intrazie sa apara si Fat -Frumos al ei`:)

Evelyn spunea...

Nu iubiri mai Nico... E una singura, nu mai multe:))

Evelyn spunea...

Merci, Livia!`:*

Grațiela spunea...

Frumos text!

Dar cred ca pentru prima data in viata mea nu ma grabesc sa ajung din urma viitorul... findca deja incep sa inteleg faptul ca nicicand nu voi fi fericita daca acum si in permanenta nu sunt. Si timpul nu aduce nimic altceva decat riduri si griji. :D

Eduard Atanasescu spunea...

foarte bun, bravo !

Evelyn spunea...

Multumesc Edi:)