duminică, 14 februarie 2010

Ceva neaşteptat! (de la Heli)


Tsookie Wookye: Eve
E_velyn: Ău
Tsookie Wookye: Vezi că ţi-am lăsat un premiu pe blog. http://nuenimeni.blogspot.com
E_velyn: Şi eu trebuie să dau mai departe?
E_velyn: Haha, ok!
E_velyn: Merci mult.
Tsookie Wookye: Cu plăcere.
Tsookie Wookye: Pe meritul tău, oricum.
Acestea fiind spuse, sau mă rog copiate de pe messenger, cred că aţi inteles cum a ajuns această simpatică poză pe blogul meu, simpatic şi el de asemenea (da, de unde?).
Deci, să vedem cui ofer eu acest premiu virtual…
Lui Edi (pentru că scrie şi scrie bine!)
Sandrei (care deşi e peste mări şi ţări, nu uită să posteze din când în când câte ceva despre viaţa de licean în SUA)
Liviei (pentru că scrie din suflet)
Florinei(alături de un călduros „La mulţi ani!”)
Nicoletei(pentru că e puternică… şi sunt sigură c-o să se reapuce de scris în curând)


(Heliana sau Tsookie Wookye îl meriţi şi tu din plin, dar cred că nu am voie să ţi-l ofer înapoi… cred)

2 comentarii:

Livia`` spunea...

Mulţumesc drăguţo`:*

kasandRa spunea...

merci printeso!
dar eu nu l-am primit pe niciun blog
hehe ..nu stiu eu sa umblu prea bine pe acilea.
Imi place mult templateul tau.io nu stiu cum sa-mi pun
Mi-e foarte dor de tine frumoaso
Tie iti e?
O sa fiu colega ta de banca in clasa a 12-a.NU te mai parasesc
Te iubi
Cu drag,
eu