duminică, 6 decembrie 2009

Leapşă de la Graţiela!

A. Şapte lucruri pe care le-ai colecţiona de plăcere:

1.Colecţionez timbre.
2. Vederi şi pliante pe care le iau din toate locurile pe care le vizitez.
3.Bijuterii.
4. Lenjerie intimă. (consider că spune foarte mult despre personalitate unei persoane)
5.Poze … imi place să imortalizez orice moment !
6.Caiete vechi… nu pot să le arunc, nu pot ))
7.Brelocuri…am început să adun brelocuri pentru că mereu îmi pierdeam cheile, apoi a început să-mi placă.

B. Şapte lucruri pe care nu le-ai colecţiona:
1. Jucării de pluş…sunt prea copilăreşti.
2. CD-uri
3. Cărţi. Prefer să le iau de la bibliotecă şi să le citesc, decât să le cumpăr doar pentru că arată bine în biblioteca mea.
4. Genţi
5. Pantofi
6.Curele… cu greu găsesc una pe care s-o port cu plăcere
7.Pixuri, le pierd mereu ))

C. Ai colecţionat vreodată ceva?
Am colecţionat şi colecţionez monede (cea mai dragă este de la un prieten din Rusia şi o păstrez in portofel) şi diplome… mă simt bine când le privesc, sunt oarecum mândră de mine.
D. Care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodată?
Am primit multe cadouri…poate cele mai aşteptate erau cărţile Harry Potter, care apăreau de Crăciun.
E. Ce vrei să primeşti de Crăciun? Material... nu vrăjeli cu sănătate şi fericire...
Chiar nu-mi vine nimic in minte. Aş vrea să plec din ţară de sărbători…sau să-mi petrec Crăciunul cu prietenii. Şi cel mai mult aş vrea linişte!

Leapşa merge la Andy şi Edi