joi, 9 aprilie 2009

Continuare

Totuşi toate lucrurile bune au un sfârşit, aşa şi prietenia noastră care s-a stins încet, încet transformându-se intr-o posesivitatea dulceagă uneori absurdă şi mereu inexplicabilă. Devenisem din ce în ce mai inchişi unul faţă de celălalt, ascunzându-ne privirile pofticioase in spatele cuvintelor dure pe care ni le adresam fără rost, doar de dragul de a face un schimb de replici. De fapt, situaţia era din ce in ce mai tensionată, intrucât ne exercitam nişte drepturi nescrise unul asupra celuilalt, drepturi ce veneau de la sine, drepturi pe care numai doua fiinţe care se aveau atât de mult le puteau percepe.
Anul şcolar era pe sfârşite. Gândul că nu-ţi voi mai auzi răsuflarea timp de opt ore in fiecare zi îmi apăsa pieptul secundă după secundă şi mă făcea să-mi doresc pentru prima dată ca şcoala să nu se mai termine. Ştiam de la inceput că o vacanţă de trei luni inseamnă mult timp... 90 de zile fără să te văd, fără să te ating, fără să mă imbăt cu mirosul de tutun al hainelor tale, 90 de zile in care va fi numai noapte. Chiar şi acum când scriu rândurile astea obosite, fără sens mi-e dor de prietenul şi iubitul meu pe care-l vreau inapoi...Mi-e dor să ne fie dor unul de altul, mi-e dor.
Timpul se scurgea lent. Adesea avem impresia ca ceasul stă in loc şi parcă pentru câteva clipe şi bătăile inimii mele incetau, provocându-mi dureri ale pieptului care-mi părea că se despică in două.Aş putea continua spunând că una din cele două părţi iţi aparţine şi că te vrea cu disperare, dar aş minţi... Pieptul meu intreg te invoca in orice moment, in orice vis, in orice gând; intreaga mea făptura tânjea după apropierea ta egoistă şi nesăţioasă, pe care insă mi-era imposibil s-o mai pretind. Regretam prin suspine şi nopţi de veghe interminabile faptul că imi negasem dreptul de a gusta cu adevărat din pasiunea născută intre noi şi nu-mi doream decât să zbor până la tine, măcar intr-un vis. Din nefericire tu mă pedepseai atât de tare incâ mi te refuzai chiar şi in vise, chiar dacă eu adormeam in fiecare noapte cu chipul tau in gând, filmele nocturne îmi erau stranii şi de multe ori de nedescifrat.
Zilele treceau lent, scriind peste intreg trupul meu numele tau banal pe care imi doream să-l uit, dar mi-l aminteam inconştient, detestându-l din ce în ce mai mult. Nu ştiam nimic de tine, nimic de noi aş putea spune chiar nimic despre mine; mintea mea era un amalgam de sentimente , frustrări, idei, dorinţe care nu se concretizau deloc, în nici un fel. Nu mă căutai, nu te căutam... şi totuşi din creierul mea pălea in fiecare zi ideea că despărţirea vindecă orice rană sau că ochii care nu se văd....Realizam că nimic şi nimeni nu te va putea şterge din mine... eram una şi aceeaşi persoană.

7 comentarii:

Grațiela spunea...

Hmm... mă sperie puţin, drept să-ţi spun.

Evelyn spunea...

De ce ma Grati?

Ma bagati la nebuni, dna Psiholog??:))

Grațiela spunea...

:)) Ehhh... nu mă înţelege greşit. Eşti doar mult prea pătimaşă(e?) şi pasională pentru mine ... :D

Evelyn spunea...

Asa suntem noi Gemenii! ( ca tot iti plac tie zodiile)

Grațiela spunea...

Perversilor :))

Evelyn spunea...

Iubim din plin:))

Evelyn spunea...

Defapt, punem suflet in tot ceea ce facem!:D