vineri, 6 noiembrie 2009

Coincidenţe

Se aprinde asfaltul sub talpa tenesului tău Converse
şi uşa culisantă a mal-ului,
cornetul ingheţatei, topind-o,
privirile trecătoarelor zgribulite de frig,
ramele panourilor publicitare pentru electrocasnice, care tânjesc după imaginea ta dionisiacă,
fluierul cerşetorului din parcare ce cântă zbuciumat parcă de zâmbetul tău tâmp de prospeţime,
...
mă aprind şi eu.
se zbat in flăcări de ţipete copertele romanelor de dragoste din librăria de la colţ,
vrând să te absoarbă in paginile lor cu juni cuceritori. ai fi ideal.
să fie oare pentru că nu iţi dai seama?
pentru că afişezi cu nonşalanţă atâta inocenţă pe chipul tău obsedant prin perfecţiune?
nu poţi fi descifrat...pământul te reneagă din ignoranţă!

2 comentarii:

Andi spunea...

Îmi place foarte mult sfârşitul:X...De la "Mă aprind eu..." :X

Calin.Crainic spunea...

mie imi place poza, ca e sexy.