luni, 1 iunie 2009

Imortalizare


Imortalizare

Îngemănare de trupuri goale,
Şoapte păcătoase pierdute-n alb,
Guri nesăţioase explorând cu poftă pielea arzând zaharizat.
El-ochi verzi, miros de tutun, dorinţe crescând in bumbac 90%
Ea-copilă.
Ochii mei văd pe buzele tale versuri noi, mă nasc prin tine tânjindu-te.
Ochii mei sunt si ochii tăi, prin ei trăim aceeaşi lume,conturată de idei artificializate!
Nu ştiu să vibrez fără răsuflarea ta caldă fremătând lângă carnea mea.
Eşti aripile mele ce mă poartă spre indefinitul fiorilor infiniţi,
nu mă satur să-ţi conturez sânii cu vârful degetelor, să îi inund cu esenţa mea vie,
să îi acopăr cu săruturi caramelizate, să Te am.
Nu mă pot lipsi de căldura ta, te respir prin toţi porii, te cer.
Promite-mi profanarea cărnii tale infantile divinizată prin zâmbet femeiesc, iubito!
Nu-ţi cer nimic, doar: uită-mă-nlăntru-ţi!

2 comentarii:

Grațiela spunea...

Stiam ca esti perversa... dar deja ma faci sa imi dau seama cat sunt de pudica.

Evelyn spunea...

Eu, perversa?:))


Hai sa nu folosim cuvinte mari...[-(