joi, 11 decembrie 2008

Noi

De mult mă lupt cu tainicul mister, deci nu mă intreba nimic in toamna asta. Aş vrea mai departe, mai departe, pe drumul lung şi vechi să ne regăsim, să fim ce am fost inainte, să fim din nou unul. Nu realizez când ne-am piedut pe noi, când a pierit setea mea de tine... Amintirea buzelor tale mă lasă rece şi ploaia imi bate in geam iar si iar...Nu am mai plâns demult cu lacrimi adevărate (copacii fac asta pentru mine).Îmi pare că a trecut un an de ieri şi că azi e departe de mâine;cât timp s-a scurs fără noi, prin noi? Spune-mi, mai ştii să mă ceri? Dar oare...mai vrei să mă ai?

3 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

"Dar oare ... mai vrei să mă ai?"
sună mai bine cu adverbul plasat înaintea lui "vrei")

Evelyn spunea...

Multumesc pt sugestia oferita!

Voi corecta:)

Grațiela spunea...

Ciudat.