duminică, 5 iulie 2009

Chestionar (de la dragul meu Eduard)

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.
De parcă saţul pofta i-o sporea.
2) Fara să verifici, cât e ceasul?
21 :40
3) Verifică.
21 :34
4) Cum eşti imbrăcat?
Cum sunt de obicei când mă aflu in casa… pantaloni scurti şi tricou- nimic ieşit din comun.
5) Înainte să răspunzi la chestionaru’ ăsta, la ce te uitai?
La monitor… nişte poze.
6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?
Hmm… lătratul unor câini, cântecul unor greieri şi mai multe voci pe care nu pot să le disting.
7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?
Aseară… m-am distrat puţin peste măsură cu prietenii.(promit să nu mai exagerez)
8) Ce-ai visat azi-noapte?
După atâta distracţie n-am fost in stare nici măcar să visez.
9) Când ai râs ultima oara?
Acum câteva ore… am avut o zi proastă.
10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?
Nişte lustre, intrerupătoare …
11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?
N-am nici o idee… as face o lista.
12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?
I now pronounce you Chuck and Larry..
13) Ai vazut ceva neobişnuit azi?
Da, m-am uitat in oglindă şi am văzut pe altcineva….
14) Ce părere ai despre chestionaru’ asta?
E un pic ciudat.
15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.
Ador chestionarele ciudate sau nu.
16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Maya
17) Dar băiatului tau?
Cristian.
18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?
Nu.
19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?
Te aştept de secole.
20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?
As vrea ca toţi să vorbim aceeaşi limbă.
21) Îţi place să dansezi?
Imi place când nu se uită nimeni la mine… sunt varză la capitolul ăsta
22) George Bush?
Nu-mi place.
23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la TV?
Cred ca Fear factor…sau nu- ştiri despre Michael.
24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?
Sandra, Gratiela, Nico si Radu.

4 comentarii:

Dama de te pică spunea...

Foarte frumos raspunsul de la 19.

Evelyn spunea...

Mda... cu totii ne dorim sa traim mult:))

Grațiela spunea...

Merci de leapsa :* dar am rezolvat-o pe 3 :))

o-felie-de-liliac spunea...

mie-mi place 9 :)