joi, 16 octombrie 2008

Dorinta

Ai adormit. Şi eu te privesc, te privesc neincetat şi nu-mi pot lua ochii de la gâtul tău alb, străbătut de umbre orizontale ;ai pielea ca a unei fecioare şi mă apropii tot mai mult. Aş vrea să-ţi simt parfumul, să mă imbăt cu dulcea ta adiere, aş vrea să fiu unul cu tine. Emoţia din mine creşte din ce in ce mai mult, de-ai ştii zbuciumul din sufletul meu, oare cum mi-ai răspunde ?Te trezeşti speriată şi mă priveşti intens. Imi văd chipul oglindit in ochii tăi albaştrii ca un cer senin…atât de profunzi…atat de misteriosi, inocenti dar plini de profanul dorintei ce arde inăuntrul tau. Iti musti buzele usor ca si cum m`ai invita să te sărut. Nu stau pe gânduri , mă apropii de tine si gurile noastre se unesc intr-un joc al plăcerilor interzise. Căldura ta mă invaluie din toate părtile, arzi, iar eu mă joc in părul tău bălai pierzându-mă parcă pe altă lume. Evadez in tine, in tine m-ascund in tine iubesc, esti ploaia ce mă racoreste intr-o vară toridă si soarele ce mă arde in zilele de iarnă, esti izvor de senzulitate , dusă până la extrem… Pasiune !

Un comentariu:

Grațiela spunea...

Esti romantica si... pasionala! Ca de obicei... :*